2012. január 21., szombat

A1. Kispárna! :)

Sziasztok! Próbáltam valami egyszerű és praktikus dolgot varrni! Kiscicám boxába varrtam egy párnát! Nem szivacsot hanem bélésre szolgáló "bélést" használtam!
  Hozzávalók: - Bármilyen anyag (a párna külsejéhez , én egyszínű anyagot használtam)
                     - Filc anyag ( a mintához )
                     - Bélés ( én vékonyabbat vettem )
A képekért elnézést kérek de este varrtam és elég rossz a fényviszony!
Így készült:
                                         Az anyagra rátettem a mintát, hogy mekkora legyen, természetesen duplán
                                          szabtam ki hogy a hátuljára is kerüljön anyag!



                                            Filcből átrajzoltam, kivágtam a párna mintáját!





Majd rávarrtam az anyagra!


A duplán fogott párnát széthajtottam és rátettem a bélésre
majd körbevágtam! ( A bélés is ezáltal duplán vágtam ki, hogy puhább legyen a párna!



Behajtottam a végét mind a négy oldalon!




Majd levarrtam!




Kivágtam az oldal hosszának megfelelő négy csíkot!



                                         félbehajtottam a párnát és a csíkkal együtt varrtam össze!
                                          (a csíkkal kapcsolatban: természetesen behajtva a szélét varrtam össze!




És a végeredmény:



A képeken láthattátok hogy mintát is varrtam rá de a végén kibontottam mert a karmával nagyon könnyen kikarmolja annak meg értelme nincs! Mivel ezt a legvégén csináltam mást (erősebb hímzőfonalból) nem tudtam rá hímezni! De a tollminta rajta maradt! Ezért alkoholos filccel átírtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése