2012. január 29., vasárnap

A3. Retikül

Sziasztok! Próbáltam megint hasznosat varrni ! Egy retikülre esett a választásom! Lehet hogy tároló tasaknak fogom használni! Erről nem csináltam képeket készítés közben ezért megpróbálom leírni!
Kellékek:
- Egyszínű anyag a külsejéhez
- Színes mintás anyag a díszítéshez
 -Könnyebb anyag a béléshez
- Bélés
-Cipzár vagy egyéb a tasak bezárásához!

Elkészítés módja: Minta alapján kivágtam a külsejét! Letisztáztam az anyagot, rávarrtam a mintát! A béléssel együtt lehajtottam és levarrtam a szélét, ami felülre kerül! Összevarrtam kivéve a száját! A két csücskét ami alul  lesz ellenkező irányba kihúztam és levarrtam azért hogy megálljon a tasak!

                                                                         Eleje:
                                                             

                                                                             Hátulja:
                                                           

                                                                          Készen:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése